A vásárlás folyamata

A vásárlás folyamata - Online rendelés a webáruházunkból

Internetes rendeléseiket hétköznap és hétvégén is éjjel-nappal tudja fogadni rendszerünk. Áraink építményeinknél tájékoztató árat, termékeink vonatkozásában ÁFÁ-val növelt bruttó árat tartalmaznak. 
Az online rendeléshez a megrendelni kívánt terméke(ke)t a kosárba kell helyezni.
A megrendelt termékek kosárba helyezése: A kategóriákban szereplő termékek közül kiválasztott terméket a termékoldalon található kosár ikonra kattintva teheti be bevásárlókosarába, majd megtekintheti a kosárba tett termékek listáját, ahol bruttó ár fog megjelenni a termékek mellett. A kosár használata nem kötelez vásárlásra, de megrendeléskor a kosár teljes tartalmát megrendeli, ezért ügyeljen rá, hogy a nem kívánt tételeket a megrendelés előtt törölje.

A megrendelés visszaigazolása/Szállítási és fizetési lehetőségek: Megrendeléséről e-mail-ben értesítést küldünk Önnek. 

 
Fizetési módok
  • Fizetés átvételkor készpénzzel, vagy bankkártyával (Elfogadott kártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, American Express)
  • Közvetlen banki átutalás
 
Szállítási módok
  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
  • ÉRINTÉS NÉLKÜLI házhozszállítás GLS futárszolgálattal (kizárólag a “Közvetlen banki átutalás” fizetési móddal érhető el magyarországi címre történő szállítás esetén!)
  • Telephelyi átvétel (8613 Balatonendréd, Bem József utca 40.)
Külföldi címre történő szállítás esetén a szállítási díj megállapítása az érvényben lévő díjszabás szerint történik, amelyet a rendelés utáni automatikus rendelés visszaigazolás még nem tartalmaz. A szállítási díj aktuális összegét az érvényben lévő díjszabás szerint, állapítjuk meg, amely függ a megrendelt áru(k) mennyiségétől, méretétől és súlyától. A szállítási díj összegéről a megrendelés után telefonon és/vagy email-ben külön értesíteni fogjuk.
 
Az ÉRINTÉS NÉLKÜLI házhozszállítás GLS futárszolgálattal módról bővebben:
A koronavírus járvány miatt kialakult helyzetre való tekintettel csomaglogisztikai partnerünk (GLS Hungary) bevezette az Érintés nélküli kézbesítés (Contactless delivery) szolgáltatást, amivel biztonságosabbá szeretnénk tenni ügyfeleinknek a csomagkézbesítési folyamatot. Az ezzel a szolgáltatással rendelt termékek átvételekor nem szükséges a futár kézi szkennerén aláírni a csomag átvételi bizonylatot, azaz Önnek nem szükséges kapcsolatba lépnie a futárral. A futár az Ön által megadott helyen kizárólag lerakja a csomagot.
Bízunk benne, hogy a szolgáltatás bevezetésével segíthetjük a vírus terjedésének megállítását.
Kérdés esetén hívja Ügyfélszolgálatunkat!
Telefon: 06 84/345-649, vagy 06 30/919-5342

Önnek is szenvedélye a grillezés?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, értesüljön elsőként akcióinkról, újdonságainkról!


Az Adatkezelési tájékoztatót megismertem és elfogadom.*